rondreis-wales-ronald-ineke.reismee.nl

4e dag

Vanmorgen zijn we na het ontbijt vertrokken naar Waterfall Country een mooi natuurgebied in de brecons beacons. Het was wel 1,5 uur rijden maar ja, je moet er iets voor doen. Het was een prachtige weg dwars door natuurgebied, wel goed uitkijken want de schapen liepen los, dus snelheid aanpassen. We hebben dus in totaal 4 uur gewandeld met een aantal rustpauzes. Het was een mooie dag om op terug te kijken, met mooi weer om te wandelen rond de 20 graden.

3e dag

Vanmorgen zijn we nadat we de eigenaresse gedag hadden gezegd vertrokken naar Cheltenham. We hadden gebruik gemaakt van de Gloucestershire Warwickshire Railway aankomst 10.30u. Het was niet zo druk, dus kaartjes gekocht en wat fotos van de trein gemaakt. Het was een stoomtrein alles door vrijwilligers geregeld. Na een half uur zijn we uitgestapt in Toddington daar had ik gelezen op tripadvisor dat daar een prima restaurant moest wezen met de naam the pheasant. Dat was inderdaad zo, genoeg eten voor de hele dag. We waren 14.15u weer terug bij de auto. Het was een mooie rit naar Hereford. We waren 15.40u bij de 2e B&B. We zijn vanavond even naar de tasco geweest voor wat natural mineral water met wat salade. Dit was weer ons verhaal over de 3e dag.Voor meer info https://www.gwsr.com/planning_your_visit/visiting_gwsr/A_Look_at_the_GWR.html

2e dag

Vanmorgen zijn we 8.30u naar beneden gegaan voor het ontbijt. Het was best goed echt Engels. We zijn 10.30u weg gegaan naar Blenheim Palace 20 min rijden van onze B&B. Het weer was super niet te heet. We zijn 16.00u vertrokken naar de B&B, we hadden gevraagd naar een goed restaurant in de buurt. De tip was ga naar de Red Lion en jawel hoor het was prima, het was een pub, maar dat merk je niet. Alles weer een beetje ordenen want morgen gaan we naar de 2e B&B in Hereford.

1e dag

We zijn maandagavond 19.00 vertrokken van huis. Na 30 min rijden waren we al in hoek van Holland binnen 5 min door de Nederlandse douane, dat was wel heel snel. We moesten naar dek 11 vanuit dek 4 waar de auto stond een hele klim. Vandaag dinsdag al vroeg wakker, op de boot werden we gewekt om 5.30 Engelse tijd maar we waren al wakker .Het was inmiddels 6.30 tijd om de hut af te sluiten. Zo rond 7.15 waren we door de Engelse douane op weg naar Morisson voor koffie en ontbijt daarna zijn we gelijk maar vertrokken naar Oxford.Na de auto geparkeerd te hebben op een P&R ten noorden van Oxford zijn we met de bus naar Oxford gegaan. Het weer was best goed 22 graden met wat zon en wolken .Zo rond 16.15 zijn we weer gaan rijden naar de 1e B&B we werden hartelijk verwelkomt door de eigenaresse van het huis.

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!